Daisypath Wedding tickers

Monday, October 22, 2007

Lagu Untukmu

Lagu Untukmu
Oleh : Meet Uncle Hussain

Tiada bintang
Dapat menerangkan hati yang telah dicela
Bagaiku lumpuh tak mampu berdiri
Aku tetap begini
Takkan berubah kerna aku tetap aku
Dan alur hidupmu bukanlah aku

*
Guna hati, akal dan fikiranmu
Berbeza
Kau dan juga aku
Dua hati yang tak mungkin bersatu

Adakah aku
Hanya boneka yang sering engkau mainkan
Yang dikawal oleh jari-jarimu
Ku punya hati dan perasaan
Pernahkah engkau fikirkan
Cukup cukuplah oh cukuplah

(ulang *)

Tak tahan tak tahan
Sabarku tak tertahan
Melayan sikapmu perawan
Berbeza-berbeza
Kau dan aku berbeza
Kita memang tak serupa
Bebaskan bebaskan
Ku ingin dilepaskan
Kita tidak sehaluan
Cukuplah sudahlah
Sampai di sini saja
Hubungan kita berdua
Hoa…hoa….hoa…..

p/s - lagu tema cerita Kami di 8TV yang mengisahkan tentang anak-anak muda yang minat muzik underground.Dan Meet Uncle Hussain adalah satu band undergroundnya.Melodi segar bagi yang sudah bosan dengan melankolik arus perdana(mainstream).Lirik jiwang?Abaikan.Semua lagu adalah jiwang.

No comments: