Sunday, November 22, 2009

TAG

Kepada Nas Ahmed,aku buat la tag ko. Sian gak aku tgk blog ku ini yg dah bersawang di sana sinun.

1.Bekas kekasih saya adalah :
tiada

2.Saya sedang mendengar :
bunyi tv dr tingkat bawah rumah sewa.

3. Mungkin saya patut :
kemas bilik sekarang. sebab baru sahaja balik dari kampung tercinta.

4. Saya suka:
sastera dan muzik. tapi,sejak kerja kilang ni, dah tiada masa yang banyak utk banyak perkara kesukaan.

5.Sahabat-sahabat baik saya:
yg berkerja di Konica melaka sekarang ni. Rakan2 sekolah, dah ramai yg terputus kontek. huhu

6.Saya tak faham :
kenapa saya masih keseorangan? mungkinkah masih mencari bidadari syurga yg berada di bumi? (sedangkan diri masih lagi menjadi konco2 tak rasmi kepada syaitan?)

7.Saya kehilangan :
laptop, kenangan hidup di jepun dan kebebasan melakukan kemalasan.

8.Ramai yang berkata :
muka cam aziz m osman. suara cam zamani (kdg2 faizal tahir)
saya selalu hepi. tp menakutkan kalau saya marah.haha

9.Makna nama saya :
bersih atau pintar/cerdik

10.Cinta itu adalah :
pertautan dua hati yg punya batas2 tertentu dalam pergaulan dan semestinya cinta itu tidak membutakan hati dan mata org yg bercinta dari terus melakukan tanggungjawab dan amanah yg diberikan

11.Di suatu tempat, seseorang sedang :
berperang dengan kezaliman dan kita di sini masih lagi gagal dalam berperang dengan nafsu

12.Saya akan cuba :
menjadi org yg berguna utk org lain di masa akan datang

13.Ayat SELAMANYA membawa maksud :
sentiasa,berterusan hingga akhir hayat.

14.Telefon bimbit saya :
sony ericson W580i
kaler kelabu

15.Bila saya terjaga dari tidur :
tengok jam kat henset.
pastu tgk bilik air ada org ke x.(blk air share ler beb!)

16.Saya paling meluat apabila :
org lain yg wat keje, org lain yg dpt nama.

7.Pesta/Parti adalah :
makan dan minum sambil rasa hepi

18.Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah :
kucing

19.Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah:
tingkatan 3.

senior bagi junior(form 1 dan 2), member kepada tingkatan 5

20.Hari ini :
pening kepala drive g olak batu kat ayer hitam. ada kenduri kahwin. makin berisi la badan dan perut ku ini. haha


21.Malam ini saya akan :
tidur utk rehat. sbb esok dah kembali bekerja.


22.Esok pula saya akan :
kembali bekerja dan melakukan ujian2 lagi untuk penambahbaikkan kualiti glass substrat yg dihasilkan konica

23.Saya betul-betul inginkan :
laptop utk mengelakkan terus menumpang internet di bilik kawan

24.Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini :
letihnya hidup macam ni. bila nk berubah ke arah yang lebih baik?

25.Pusat membeli-belah atau arked permainan :
pusat membeli belah yg ada kedai buku

penat2 jalan,leh berhenti membaca sambil berehat

26.Makanan Barat atau Jepun:
Jepun. rindu sushi

27.Bilik yang terang atau gelap :
sederhana. lebih romantik dan fleksibel

28.Makanan segera adalah :
makanan yg leh dimakan dengan segera

29.Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang?
salam.

30.Siapa yang anda mahu tag??
sesiapa yg berkenan dan berhajat nak buat