Daisypath Wedding tickers

Sunday, November 25, 2007

ACL,PCL,MCL



Doktor tak memberitahu aku ligamen mana yang putus,tapi berdasarkan encik wikipedia dan keratan rentas lutut hasil pengimbas MRI yang ditunjukkan pada aku,barangkali aku putus ACL(Anterior Cruciate Ligament).

Pembedahan adalah perlu untuk kembalikan ligamen.Namun setakat ini aku belum ada masa untuk berjumpa doktor pembedahan.Apapun,aku perlu berehat dari sebarang aktiviti fizikal selama sekurang-kurangnya 2 bulan.

Sekian laporan kesihatan ku yang tidak seberapa.Moga Tuhan merahmati kita dan tetapkan iman kita semua,tak kira apa keadaaan sekalipun;susah ataupun senang.

5 comments:

hani salwah yaakup said...

Salam Zaki,

Semoga diberi Allah SWT kesihatan yang baik kepada diri awak tu...

Amin

Wassalam

Zaki Isa said...

InsyaAllah..terima kasih..

Khairusy Syakirin Has-Yun said...

Semoga cepat sembuh

Zaki Isa said...

InsyaAllah,terima kasih..

err_quek said...

uish...kaki still x ok lagik ke?odaijini ek...