Daisypath Wedding tickers

Sunday, June 17, 2007

tak reti bahasa

Aku ni memang jenis yang tak reti bahasa.Dah terhantuk,barulah aku nak tengadah.Minggu ni minggu yang paling malang.Ibarat jatuh ditimpa tangga.Macam tu lah aku.Bermula dari jumaat,membawa ke sabtu dan ahad.Dan aku dapat rasakan ianya akan berterusan untuk satu jangka masa yang panjang.Dan sehingga nasib malang yang bertimpa-timpa tu habis,barulah aku akan meng'update' blog ni.Dan bagi juak-juak pembaca sekalian,ampunkan aku kalau ada salah silap selama aku menulis di blog ini.Sama ada yang sengaja,mahupun yang tak disengajakan.Dan aku akan muhasabah diri sambil merenung dosa-dosa pada kau-kau dan Dia.Doakan malang ku ini cepat habis.Salam aman buat semua.Salam.

1 comment:

intan said...

kesimpulannya ialah "malang tidak berbau"